Известие

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ С КРАНЧЕТО НА ПАРНОТО

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ПРОБЛЕМ С КРАНЧЕТО НА ПАРНОТО

    --------------------------------------------------------------------------------

    ЗОВ ЗА ПОМОЩ.Три пъти ми се пука кранчето на парното.Имате ли представа от какво се получава тоя сакатлък.А има и още.Проблем с мотора нямам с изпаритела също. Немога да обезвъздуша.Парното духа студено а и перката не се вкл.
    __________________
    Alfa155 ,1.8,V8.metan
    ALFA ROMEO 155 1.8 TS 8V -ex.
    sigpicALFA ROMEO 155 2.0 TS 8V-настояща
    0898463130-Румен

  • #2
    Първоначално публикувано от rumen4e1977 Покажи съобщение
    --------------------------------------------------------------------------------

    ЗОВ ЗА ПОМОЩ.Три пъти ми се пука кранчето на парното.Имате ли представа от какво се получава тоя сакатлък.А има и още.Проблем с мотора нямам с изпаритела също. Немога да обезвъздуша.Парното духа студено а и перката не се вкл.
    __________________
    Alfa155 ,1.8,V8.metan
    А монтажа?
    се пак така си мисля се пак с обезвъдушаването нема нищто сложно даже и да си с гас ,просто оставаш парното отворено и само от обезвъздушителя от радиатора (имам предвид болчето) първоначално може и парното да не е на 100 процента но след 3.4 километра малко форс сичко си е ок .
    може само да се наложи малко да долееш антифриз
    успех колега
    155 осем хиляди клапана 16 вериги
    0884650778 токи4а

    http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

    Comment


    • #3
      мерси за съвета. сега ще я пробвам дано да успея
      ALFA ROMEO 155 1.8 TS 8V -ex.
      sigpicALFA ROMEO 155 2.0 TS 8V-настояща
      0898463130-Румен

      Comment


      • #4
        ...а по принцип, преди да ти се спука кранчето, засичал ли си дали ти се губи охладителна течност (антифриз)?
        Питам, защото една от причините за честото спукване на кранчето на парното е прегоряла гарнитура на главата. Следствие на това, цилиндъра, около който е прегоряла гарнитурата в хода на сгъстяване на сместа, а и в самия работен ход, почва да надува охладителната система (предава налягането към антифриза) и най-слабата брънка в системата излиза от строй.
        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
          ...а по принцип, преди да ти се спука кранчето, засичал ли си дали ти се губи охладителна течност (антифриз)?
          Питам, защото една от причините за честото спукване на кранчето на парното е прегоряла гарнитура на главата. Следствие на това, цилиндъра, около който е прегоряла гарнитурата в хода на сгъстяване на сместа, а и в самия работен ход, почва да надува охладителната система (предава налягането към антифриза) и най-слабата брънка в системата излиза от строй.
          И аз съм на същото мнение.Но желателно е ако се сменява гарнитурата,да се сменят уплътнителите под ризите
          Аlfa 164 Super 2.5TD

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
            И аз съм на същото мнение.Но желателно е ако се сменява гарнитурата,да се сменят уплътнителите под ризите
            колко карат тези уплътнители? питам защото в момента сменям гарнитура, но нямам потънала риза и там няма да се бара. До колкото знам този ремонт не е и лесен - ризите се набиват в блока, като май блока е загрят и т.н...


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #7
              Аз съм на същото мнение че ризите не трябва да се пипат защото един път разкъртят ли се няма отлътняване.

              АЛФА 155 1.8TS 94г.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                ...а по принцип, преди да ти се спука кранчето, засичал ли си дали ти се губи охладителна течност (антифриз)?
                Питам, защото една от причините за честото спукване на кранчето на парното е прегоряла гарнитура на главата. Следствие на това, цилиндъра, около който е прегоряла гарнитурата в хода на сгъстяване на сместа, а и в самия работен ход, почва да надува охладителната система (предава налягането към антифриза) и най-слабата брънка в системата излиза от строй.
                Ами карах я на маистор и тои каза че няма никакви проблеми.Само ме накара да си сменя изпаритела че можело да вкарва метан в системата.Пробвах да я обезвъздуша но не успях и утре я карам при АЛЕКСАНДЪР АУТО.Четох че не са доволни колегите от тях но те са ми наи близо.
                ALFA ROMEO 155 1.8 TS 8V -ex.
                sigpicALFA ROMEO 155 2.0 TS 8V-настояща
                0898463130-Румен

                Comment


                • #9
                  Много, ама много глупости може човек да види тук! Жалко за тази страхотна марка! Не знам, ама така само ще си развалите алфите.
                  Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

                  Comment


                  • #10
                    ХОРА НЕ ХОДЕТЕ В АЛЕКСАНДЪР АУТО Цел ден ми стои колата там за едно просто обезвъздушаване и накрая казаха че е готова вкл. перката на 91гр.обясниха ми че парното не духало топло защото се е счупила някаква клапа и тя трудно се е намирала.Само втора употреба.И кво става според вас.Тръгвам от сервиза с колата след мене затварят.Минавам 3 км.и колата вдига 100 градуса перката отпуск по майчинство.Звъня им по тел. да ги питам защо така се получава няма никой.ПИЧОВЕ НЕ ХОДЕТЕ ТАМ
                    ALFA ROMEO 155 1.8 TS 8V -ex.
                    sigpicALFA ROMEO 155 2.0 TS 8V-настояща
                    0898463130-Румен

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от rumen4e1977 Покажи съобщение
                      ХОРА НЕ ХОДЕТЕ В АЛЕКСАНДЪР АУТО Цел ден ми стои колата там за едно просто обезвъздушаване и накрая казаха че е готова вкл. перката на 91гр.обясниха ми че парното не духало топло защото се е счупила някаква клапа и тя трудно се е намирала.Само втора употреба.И кво става според вас.Тръгвам от сервиза с колата след мене затварят.Минавам 3 км.и колата вдига 100 градуса перката отпуск по майчинство.Звъня им по тел. да ги питам защо така се получава няма никой.ПИЧОВЕ НЕ ХОДЕТЕ ТАМ
                      Сега. Три теми си пуснал във форума и всички са свързани с това кранче. Още на 13.08.
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=25347
                      си писал , че 3 пъти ти гърми кранчето и колата ти грее. Отговорил съм ти , доколкото мога.
                      После в раздела на "Клубния сервиз" пак.
                      Сега и тук , а колата вече не грее. Zm ти е обяснил още по-подробно какъв може да ти е праблема (все пак тук само си гадаем). Ако от септември месец до сега я карал с "тръгнала" гарнитура на главата , няма защо да се сърдиш на Александър Ауто (и в тяхната тема си писал). Ако си искал само да я обезвъздушат - те само това и са направили. Като човек минал по тоя път (издухана гарнитура - при мен дори нямаше никакви предварителни знаци) те съветвам да отидеш на майстор за цяластен преглед на двигателя. Успех и без лоши чувства
                      П.П. Вярно , че някои сервизи не са стока , ама понякога и ние самите сме си виновни.
                      166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                      Comment


                      • #12
                        Аз както и преди това пак казвам че съм я карал при други майстори и те ми казаха че няма проблеми с гарнитура на главата и изпаритела.
                        Last edited by rumenti77; d.m.y г., 09:27.
                        ALFA ROMEO 155 1.8 TS 8V -ex.
                        sigpicALFA ROMEO 155 2.0 TS 8V-настояща
                        0898463130-Румен

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                          колко карат тези уплътнители? питам защото в момента сменям гарнитура, но нямам потънала риза и там няма да се бара. До колкото знам този ремонт не е и лесен - ризите се набиват в блока, като май блока е загрят и т.н...
                          Ама доколкото знаеш,и то на теория.На практика като сложиш нови уплътнители и вкараш ризите,ще забележиш с просто око,че се показват над нивото на блока видимо.Главата и гарнитурата си вършат своята работа.Желателно е да се сменят,струват към 40лв четирите уплътнителя.Излиза наведнъж от блока цялата циинробутална група.Ако те не се сменят има риск от нови проблеми.Ризите не се набиват,а се поставят в блока-почистват им се леглата и с въртеливо движение наляво-надясно си влизат.Не се удря по тях,за да не стане фал с уплътнението!Това със загрял двигател пък откъде го измислихте?Ако се прави по-сериозна ревизия на мотора като е свален с какво ще го грееш?
                          Last edited by virusalfa; d.m.y г., 15:28.
                          Аlfa 164 Super 2.5TD

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                            Ама доколкото знаеш,и то на теория.На практика като сложиш нови уплътнители и вкараш ризите,ще забележиш с просто око,че се показват над нивото на блока видимо.Главата и гарнитурата си вършат своята работа.Желателно е да се сменят,струват към 40лв четирите уплътнителя.Излиза наведнъж от блока цялата циинробутална група.Ако те не се сменят има риск от нови проблеми.Ризите не се набиват,а се поставят в блока-почистват им се леглата и с въртеливо движение наляво-надясно си влизат.Не се удря по тях,за да не стане фал с уплътнението!Това със загрял двигател пък откъде го измислихте?Ако се прави по-сериозна ревизия на мотора като е свален с какво ще го грееш?
                            точно затова питах как стои въпроса с техния монтаж и демонтаж - 40 лева не са проблем.
                            Какво означава, че цялата цилиндробутална група излиза от блока? Какво по-точно се разглобява? Откачат се мотовилките от коляновия вал и цялата железария - бутала, ризи и мотовилки излизат на едно???
                            Разпитвам защото не ми е ясно и за подобен ремонт съм чувал че просто самият блок трябва да е затоплен, за да паснат по-лесно ризите в него - да няма набиване, а само поставяне!


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • #15
                              Точно така-разглобяват се биелите и излизат ризите с всичко останало нагоре.Може да се наложи ползване на инструмент за изваждането на ризите,защото те са чугунови и окисляват.Затова при монтажа се почистват с телена четка и се монтират на ръка.Но това ако не си го правил друг път,не го прави сам.
                              За монтажа на ризите е достатъчно тяхното почистване.После лягат много лесно-даже при превъртане на коляновия вал ризите се повдигат нагоре-не е нужно да се грее нищо,освен ръцете на тая студ.
                              Аlfa 164 Super 2.5TD

                              Comment

                              Working...
                              X